نفروپاتی IgA : چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه

سه شنبه 19 آذر 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA : چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه

نفروپاتی IgA : چگونه به جلوگیری از نارسایی کلیه


نفروپاتی IgA دربیماری کلیوی خود ایمنی است ، که به عنوان آسیب گلومرولبا رسوب کمپلکس های ایمنی در منطقه مزانژال برجسته است . این بیماری در نهایت به نارسایی کلیه به توسعه با مجتمع های بیشتر و ایمنی بیشتر به سپرده گذاری در گلومرول . پس چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه ؟

هنگامی که نفروپاتی IgA در پیشرفت به نارسایی کلیه ، کمتر از 15 درصد عملکرد کلیه وجود دارد. بنابراین بسیاری از علائم رخ می دهد ، مانند ادرار خون، تورم سنگین، سطح بالایی از پروتئین در ادرار ، خستگی ، فشار خون بالا و غیره. بیماران در دیالیز یا پیوند کلیه تکیه به زنده ماندن . پس چه روش باید انجام شود برای جلوگیری از نارسایی کلیه ؟

سلول های بنیادی .

هنگامی که سپرده ایمنی پیچیده در مزانژال گلومرولی ، بدن واکنش التهابی را تولید کند. از آنجا که از اختلال سیستم ایمنی بدن، واکنش التهابی بیش از حد خواهد شد prolification از ضایعات کلیوی آسیب دیده می شود. بنابراین درمان باید قادر به حذف از پیچیده و بهبود سیستم ایمنی بدن باشد.

سلول های بنیادی درمان طبیعی، که با هدف بهبود ایمنی و تنظیم سیستم ایمنی بدن است . تصور می شود که در این روش درمانی به عنوان بهترین درمان برای نفروپاتی IgA نداشتند. این شامل شش مرحله ، از جمله تشخیص ایمنی ، ترخیص کالا از گمرک ایمنی ، مسدود کردن سیستم ایمنی بدن، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی . در این روش درمانی ترکیبی از داروها و غربی دارو چینی است. علاوه بر داروهای غربی معمولا استفاده می شود ، طب چینی، طول می کشد اثر بزرگ ، به خصوص میکرو چینی Osmotherapy پزشکی . با استفاده از این درمان ،گیاهان چینی را می توان به کلیه منتقل شده و گیاهان می تواند رسیدن به چنین اثر : تجزیه ماتریکس خارج سلولی ، ضد التهاب ، ضد انعقاد خون ، گشاد رگ های خونی و ارائه تغذیه به کلیه ها.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.